Eerste bericht vanuit de US - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu Eerste bericht vanuit de US - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu

Eerste bericht vanuit de US

Door: kylevdlangenberg

Blijf op de hoogte en volg Kyle

13 Januari 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Zo daar zit ik dan, midden in California. Eerst een vlucht van 9.5 uur gehad waarbij ik heel de reis gezelschap had van een zakenreiziger uit Denver, toen nog eentje van 5, waarbij ik heb zitten praten met een afro amerikaanse man en zijn verleden in de vs en in afrika.Ik landde met zonsondergang(met zicht op de Golden Gate, was erg mooi) en was om half 8 lokale tijd in mn hotel. Waar mijn kamer gewoon een 4 persoonsappartement bleek te zijn. Eerst in het restaurant beneden(dat uiteraard 24 uur per dag open is) een cowboyburger gegeten, waarvan ik door de huge size ervan ook maar de helft opkreeg, Vervolgens een half uur in het ligbad van mn kamer gelegen en nu nog even lekker facebooken want moe ben ik nog niet ondanks dat ik al ruim 23 uur wakker ben. Morgen om 12 uur pas het hotel uit dus eerst lekker uitslapen en dan weer richting vliegveld waar ik savonds wordt opgehaald door mensen van de organisatie. Goed begin van de reis dus, ben zeer benieuwd naar wat er nog allemaal komen gaat:)

• 14 Januari 2012 - 07:11

Els:

geweldig dat je reis goed verlopen is. Je begin in amerika met een "burger" is de eerste stap van je "inburgeringscursus"!
    Slaap lekker je reis eruit en dan fris naar de pick up!

See you on skype! LUV U.
    M & P

• 14 Januari 2012 - 07:54

Sylvia:

wat een awsome nieuws om zo op de vroege ochtend te lezen. Ik hoop dat je lekker hebt geslapen in je huge kamer, en dat je burger geen gekken dingen doet met je buik.
    T ga je goed zo te horen Kylo!

Xx Syl en gr. Van Gijs

• 16 Januari 2012 - 15:20

Peter En Wil:

Nou, een flinke reis achter de boeg. Dat je niet kei moe bent. Pas op met hamburgers eten in Amerika: Let met name op de XXXL Amerikanen. Lekker nog even rust voor het echte avontuur gaat beginnen. Ben benieuwd. Groetjes Peter en Wil.

• 18 Januari 2012 - 12:31

Jan-jo Peeters:

Wat fijn dat je reis goed is verlopen.
    we wensen je nog veel succes.
    groetjes.

• 19 Januari 2012 - 20:38

Lynn:

hee Kyle!
    hoe gaat het daar helemaal in de VS?
    ik ben benieuwd naar het volgende reisverslag ;)

groetjes,
    Lynn

• 29 Januari 2012 - 12:49

M&M:

Hey Kyle,
    net je moeder gesproken en vernomen dat alles ok gaat.Hopelijk gaat het verder in het wildpark ook goed met het aanleggen van een pad voor de toeristen en de rest natuurlijk. enjoy!! we denken aan je!!! tot snel
    groettjes M&M

• 29 Januari 2012 - 23:08

Gijs :

Ha Kyle,

Hoe is het allemaal daar? Kijk uit naar je volgende reisverslag! Begreep dat je druk bezig was in een natuurpark?! Heel veel succes!

Gr. Gijs & Nienke

• 01 Februari 2012 - 07:35

Henk De Valk:

Hoi Kyle,

Hoorde van je vader dat je aan dit avontuur bent begonnen. Leuk om je versl;agen de komende periode te lezen.

Grtsz Henk