San Diego en Los Angeles - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu San Diego en Los Angeles - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu

San Diego en Los Angeles

Door: kylevdlangenberg

Blijf op de hoogte en volg Kyle

04 Mei 2012 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Hallo mensen,

Ik ben weer terug in Santa Cruz, ditmaal echter alleen maar voor 2 dagen om hier mijn verjaardag te vieren.

Mijn laatste 2 weken waren fantastisch!
Zoals ik in een eerder verslag al vertelde ben ik zaterdag de 21e naar San Diego vertrokken. Daar heb ik maandag La Jolla bezocht, een rijk gedeelte van San Diego met een prachtige kust. Dinsdag ben ik naar het Balboa park geweest. Dit is het op 1 na grootste stadspark van de VS(groter dan Central Park New York)) en wat was dit prachtig! Het staat vol met Romeinse(ogende) gebouwen en de natuur en diversiteit is er zeer groot. Die avond ben ik naar een honkbalwedstrijd geweest tussen de San Diego Padres en de Washington Nationals, wat een beleving!

Woensdag heb ik de bus naar LA gepakt en heb ik de eerste nacht in een hostel pal aan het strand(Venice Beach) geslapen. De volgende dag ben ik toch maar naar een ander hostel verplaatst omdat deze vreselijk duur was. Die dag heb ik ook Santa Monica bezocht(in mijn ogen het beste deel van LA). De volgende dag heb ik het Griffith Park opnieuw bezocht en heb daar lekker liggen relaxen aan het water. Zaterdag ontmoette ik Ari en Arnar opnieuw op de Santa Monica pier. Die waren nadat ze 3 weken in Canada hadden gewerkt weer voor een weekje terug in LA. We hebben die dag en zondag heel de dag samen in Santa Monica en aan het strand rondgehangen. Zondagavond nodigde Arnars familie(met wie ze daar waren) me uit om mee te gaan eten in The Cheesecake Factory(een beroemd restaurant in ameriks). Dat was een zeer geslaagd afscheid want maandagochtend vertrokken ze terug naar Ijsland.

Nu was ik weer alleen maar ik had nog genoeg plannen. Maandag heb ik de Universal Studios opnieuw bezocht(we waren er al eerder geweest maar ik had een 2 daagse pas dus ik kon gratis nog een keer naar binnen) en dinsdag ben ik naar Malibu geweest waar ik een cool strand en een heleboel surfers heb gezien.
Woensdag om half 2 was ik van plan te vertrekken naar Santa Cruz maar door een 1.5 uur lange wachtrij in het busstation miste ik die bus. De volgende ging pas 7 uur later dus besloot ik nog maar even downtown LA in te gaan waar ik naar Pershing Square, het Staples Centre en 's avonds naar Hollywood ben geweest(het blijft een geweldige plek haha).

Om half 11 vertrok ik dan toch echt uit LA en gisterenochtend om 7 uur kwam ik aan in Santa Cruz. Hier heb ik mijn laatste was gedaan en mn koffers definitief ingepakt. Nu vier ik hier vanacht mijn verjaardag waarna ik morgen Santa Cruz definitief verlaat en naar San Francisco ga. Vanaf daar probeer ik het nog naar Yosemite en Sacramento te maken waarna ik over anderhalve week in Las Vegas aankom. Vanaf daar vertek ik over 2 weken naar huis en dan zit het avontuur er toch echt op.
Vreemd idee.....

See you soon!
Kyle

  • 04 Mei 2012 - 19:49

    Sylvia:

    Jeetje Kyle,
    Ik blijf het zeggen, Wat ben ik jaloers op jou!! Wat een toffe locaties en dat restaurant ken ik zelfs, weard. Over 2 uur en 10 min. NL tijd ben jij jarig, dat moet inderdaad een gekke gewaarwording zijn voor je zo daar in de vs.
    Hoe dan ook, ik wens je nog twee super weken toe al cadeautje ;)

    Dikke kus en tot snel!
    Syl

  • 04 Mei 2012 - 20:40

    Els:

    Leuk verhaal zo met die foto's erbij: hebben wij er ook een beetje een beeld bij. Ga lekker genieten van je 33 urige verjaardag en ga nog zoveel mogelijk zien en doen in je laatste weken!
    XXXXXXXXXXXXX

  • 04 Mei 2012 - 22:25

    Ruud:

    Toppie (-: (-:

  • 05 Mei 2012 - 19:40

    Henk De Valk:

    Kyle,

    Misschien ben ik nog net op tijd om je te feliciteren met je verjaardag!!

    Grtz Henk

  • 05 Mei 2012 - 19:49

    Yolanda Raessen:

    Hallo Kyle!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag in het verre Amerika. Wij zien en lezen dat je heel veel prachtige dingen gezien en beleefd hebt.Geniet er de komende weken nog maar lekker van.

    Groetjes van ons allemaal.
    Yolanda,Rini,Maxine en Shawn.

  • 07 Juli 2012 - 10:44

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Cruz

Kyle

3 maanden vrijwilligerswerk en 1 maand backpakken in Californië/Nevada(VS)

Actief sinds 21 Dec. 2011
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 14814

Voorgaande reizen:

13 Januari 2012 - 18 Mei 2012

Vrijwilligerswerk in de USA

Landen bezocht: