De laatste weken in ACE - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu De laatste weken in ACE - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu

De laatste weken in ACE

Door: kylevdlangenberg

Blijf op de hoogte en volg Kyle

24 April 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Na mijn roadtrip waren de laatste weken van mijn tijd in Ace aangebroken. Ik had nog 2 projecten te doen en dan was ik klaar. Het eerste project was geweldig: Big Basin. Tussen de Redwoodtrees(mammoetbomen) moesten we Bear boxes plaatsen waar kampeerders hun voedsel in kunnen stoppen, om het veilig te beschermen tegen wilde dieren. Het werk was heel interessant omdat we zoveel verschillende dingen konden doen, oa. holen graven,cement mixen, de boxen levelen etc. Dit project duurde jammer genoeg maar 4 dagen.
Mijn volgende project was Mill Creek State Reserve, ditmaal een drieweeks project. Hier moesten we een goed hikerspad, perfect maken, redelijk nutteloos dus omdat het opzich al een heel goed pad was maargoed. Het eerste weekend tijdens ons project zijn we naar Monterey geweest en hebben daar oa de Wharf en het Aquarium bezocht, dat was heel erg cool. Na dit weekend echter begon de ellende. Op dag 1 werd ik door een teek gebeten. Op dag 2 begon het te regenen waardoor we stopten met werken en vanwege de slechte voorspellingen besloten ook de volgende 2 dagen vrij te nemen waardoor ons echte weekend dus kwam te vervallen(we moesten wel onze uren volmaken aan het eind van de 3 weken). Vervolgens ontdekten een stel gigantische ratten het eten dat we in ons huis(waar we die 3 weken sliepen) hadden en ze liepen elke nacht onder onze bedden door. En op de op 1 na laatste dag ging op bijna bovenop een (ratel)slang staan toen ik door het gras liep. Al met al een bewogen project, zeker niet mijn beste.

Na dit project was het dan toch echt tijd om ascheid van ACE te nemen en na iedereen vaarwel te hebben gezegd ben ik aan mijn roadtrip begonnen. Zaterdag om middernacht ben ik in de Greyhound bus gestapt en 12 uur later kwam ik aan in het zuidwestelijkste puntje van de VS; San Diego, vanwaar ik dit verslag nu ook het internet opstuur. Het weer is hier niet prachtig maar ok en ik heb heel veel zin in de volgende 3 weken, dus dat maakt alles goed!

Tot de volgende!
Kyle

  • 25 April 2012 - 04:58

    Els:

    Hé knul,

    Je kan in ieder geval niet zeggen dat je werk bij ACE saai was: volop hoogte- en dieptepunten, je hebt t toch maar gedaan! Goed hoor! Geniet de komende weken nog volop, doe waar je zin in hebt, 4 weken zijn zo om!!!!!!!!!!!!!!!
    Horen je weer. xxxxxx

  • 25 April 2012 - 05:45

    Henk:

    Gezellige boel met al die beesten........

    Grtz Henk

  • 25 April 2012 - 11:38

    Wendy:

    Ha Neefje!
    Gaat goed daar hé, zo te lezen.. genoeg variatie en gezelligheid! ;)
    Maak er nog wat van die laatste weekjes!! Geniet se!!
    Liefs vanuit Gilze

  • 25 April 2012 - 13:42

    Ruud:

    Sluit mij helemaal bij je moeder aan ik ben trots op je. Je hebt het toch maar gedaan en all by you're self. Nu genieten van de laatste weken. Ze zijn voorbij voor dat je er erg in hebt.

    Love U XXXXXXX

  • 25 April 2012 - 18:48

    Sylvia:

    Super verhaal weer, echter ratelslangen en ratten?? Wat een avonturen allemaal!
    Geniet van je roadtrip, maak veel foto's en laat die baart maar gewoon lekker staan ;) Het staat je hahaa.

    Groetjes maatje xx

  • 25 April 2012 - 18:50

    Sylvia :

    Nu ik nog eens goed kijk zie je pas echt hoeveel jij op je pa lijkt!

  • 27 April 2012 - 05:38

    Hoi Sil:

    Wist wel dat ik knap was

  • 27 April 2012 - 09:54

    Peter En Wil:

    Hoi Kyle, nou nog even genieten van je laatste weken in The States. We hebben het er leuk gevonden om je via deze site te volgen en hebben met veel plezier je verslagen gelezen. We horen wel wanneer je terug in het land bent. En hopen je avontuur persoonlijk van je te horen en zijn benieuwd naar de foto's. Lekker vakantie houden en tot horens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Kyle

3 maanden vrijwilligerswerk en 1 maand backpakken in Californië/Nevada(VS)

Actief sinds 21 Dec. 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 14814

Voorgaande reizen:

13 Januari 2012 - 18 Mei 2012

Vrijwilligerswerk in de USA

Landen bezocht: