'Aangenaam verrast' - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu 'Aangenaam verrast' - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu

'Aangenaam verrast'

Door: kylevdlangenberg

Blijf op de hoogte en volg Kyle

09 Januari 2012 | Nederland, Breda

Het duurt niet lang meer voor ik vertrek naar de VS. Hoog tijd dus om dit reisdagboek is even uit te testen.

Ik ben gisteren zeer aangenaam verast. Mijn ouders hadden een verassings/afscheidsfeestje geregeld! Ik kwam dus iets na 9 uur vanuit een ander feestje naar mijn huis gefietst met het excuus dat op dat feest de whisky op was, of ik dus thuis was whisky kon gaan halen. Eenmaal binnen stond de hele kamer vol met allemaal vrienden en kennissen. Ik schrok me dood en wist niet wat me overkwam. Ondanks het zeer onverwachte karakter van het feestje vond ik het zeer gezellig!

Pa en ma, bij deze heel erg bedankt voor het organiseren (en zeer goed geheim houden) van dit afscheidsfeestje. Het heeft zeer veel indruk gemaakt en ik zal het niet snel vergeten.

Ook alle anderen die erbij waren heel erg bedankt! Ik zal iedereen hier in Europa zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen. In zoverre dat het mogelijk is natuurlijk want ik weet niet of ze daar uverhaupt wel overal internet hebben, ver weg in dat wilde westen.:P jiehaaaaaaaa

  • 09 Januari 2012 - 08:31

    Ruud:

    Hoi Kyle,

    Wij zijn blij dat je de verrassing leuk vond en wensen jou natuurlijke een heel groot avontuur toe. Veel plezier en een aangenaam verblijf in de USA.

  • 09 Januari 2012 - 18:51

    Sylvia:

    Graag gedaan hoor Kyle, natuurlijk wilde wij jou niet het land uit laten gaan zonder een afscheidsfeest. Wanneer je weer terug bent gaan we een whiski-welkomthuisfeestje geven. Ik vind het jammer dat je straks in een ander continent bent, maar vind het wel heel erg stoer dat je dit gaat doen!! (En ik ben ook enorm jaloers!)
    Ik ga ben na vanavond geabonneerd op je blog en ga deze ook trouw elke keer lezen! dus schrijf zoveel je wilt :D

    Fijne reis held!


  • 10 Januari 2012 - 22:34

    Tessa Van Nassau:

    Kyle! Wat spannend!! nog maar 3 daagjes! Ik zal proberen vanuit Afrika, in hoeverre internet het toelaat, je te volgen. Ben erg benieuwd hoe we het allebij gaan hebben in het verre buitenland! Geniet er van en misschien zie ik je nog wel voor je vertrekt! groetjess

  • 11 Januari 2012 - 08:28

    Nanette:

    Beste Kyle,

    Goede reis en heel veel plezier!!!

  • 13 Januari 2012 - 18:18

    Peter En Wil:

    Inderdaad erg leuk zo'n verrassings/afscheid feest. Helemaal leuk, dat je er niets vanaf wist. Nou Kyle, terwijl ik dit typ, zit jij je te "vermaken " in het vliegtuig. Hopelijk een goede vlucht. We wachten vol spanning je eerste verslag af.
    Groetjes Peter en Wil.

  • 13 Januari 2012 - 22:58

    Ruud En Els:

    Kyle vanochtend afgeleverd op Schiphol waar hij om 11:10 is vertrokken voor zijn vlucht naar Chicago om vervolgens naar San Francisco te vliegen. We hebben het vliegtuig via de trackside gevolgd. Zo konden wij zien waar het vliegtuig ongeveer was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Kyle

3 maanden vrijwilligerswerk en 1 maand backpakken in Californië/Nevada(VS)

Actief sinds 21 Dec. 2011
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 14817

Voorgaande reizen:

13 Januari 2012 - 18 Mei 2012

Vrijwilligerswerk in de USA

Landen bezocht: