Roadtrip! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu Roadtrip! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kyle Langenberg - WaarBenJij.nu

Roadtrip!

Door: kylevdlangenberg

Blijf op de hoogte en volg Kyle

11 Maart 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn reis heb geupload dus het werd wel weer eens tijd denk ik. Mijn laatste project tot nu was wederom Pinnacles waar ik al eerder was geweest. Het project was precies op dezelfde locatie maar het werk was totaal anders. Zo hebben we dit keer hekken geplaatst/vervangen en hebben we naar de High Peaks gehiked waar ik een van de beste uitzichten van mijn leven had. Dit keer hebben we ook een aantal condors van zeer dichtbij gezien, heel indrukwekkend. Het weer was gelukkig ook een stuk beter dan de vorige keer en het werk een stuk leuker dus ik heb het daar wel prima naar mijn zin gehad.
Na dit tweede Pinnacles avontuur ben ik meteen de dag erna vertrokken richting Los Angeles, waar mijn beste vrienden in Ace(Max Eve, Ari en Arnar) waren aanbeland gedurende hun roadtrip. Dinsdag avond kwam ik na een reis van 10 uur aan in LA waar hun me ophaalden met hun camper(een echt amerikaans formaat:P). Woensdag hebben we eerst een van de grootste universiteiten van de stad bezocht, erg indrukwekkend hoe anders het schoolsysteem hier werkt dan thuis! Vervolgens zijn we richting Santa Monica gereden en hebben we de pier en Venice beach bezocht. De dag erop zijn we downtown LA gaan verkennen(geen klap aan haha) en zijn we vervolgens richting het Griffith park gegaan waar we een behoorlijk stuk gehiked hebben, en uiteindelijk werden getrakteerd op een prachtig uitzicht op de letters van Hollywood. Vervolgens namen we een taxi richting Hollywood boulevard en zijn we de walk of fame gaan bewandelen. We deden dat in 3 delen want we hebben in de tussentijd ook Madame Tussauds en een live stand up comedyshow bezocht in Hooters:). Vrijdag zijn we wederom naar Venice gereden, maar dit keer via de ‘toeristische route’(door Hollywood, west-Hollywood en Beverly Hills). We eindigden opnieuw in Venice waar we in een goed Carribisch restaurant hebben gegeten. Gisteren zijn Eve en Max naar Six Flaggs geweest, en Ari Arnar en ik zijn naar het Universal studios themepark geweest waar we o.a. een rondleidingtour volgde door de bekende Universal studios en belandden op sets van Jaws, Jurassic Park, Desperate Housewives, War of the Worlds en vele anderen. Wat een fantastisch park is dit zeg, ik zou er graag naar terug willen. Meteen na sluitingstijd van de beide parken hebben we LA achter ons gelaten en zijn we richting San Diego vertrokken waar ik nu nog steeds ben. Ik weet nog niet de precieze datum dat ik terugreis naar Santa Cruz maar ik probeer het zolang mogelijk te rekken want ik heb het hier vreselijk naar mijn zin!
Zo, iedereen is weer redelijk geupdate over mijn grote reis in het verre westen. De fotos zal ik later bijvoegen aan dit reisverslag, maar nu heb ik weer lang genoeg achter de computer gezeten en ga ik maar eens slapen.
Tot horens!
Kyle

  • 12 Maart 2012 - 07:00

    Sylvia:

    Wat leuk zeg al die sets bekijken en de omgeving. Ik kan me goed voorstellen dat je het met die tropische temperaturen goed uit kunt houden. Hier hebben we gisteren voor het eerst lekker een zonnetje gehad. En ben ik er achter gekomen dat mijn tuin op het noorden licht, want er was geen zon te zien helaas...
    Maar ach tegen de tijd dat jij jarig bent is het hier ook weer tropisch.
    Maare wat ik je wilden vragen; test voor mij eens zo'n krokant worstje op een stokje wilje, want die schijnen erg lekker te zijn, en aangezien je nu tog in de usa bent..

    Groetjes,
    Syl

  • 12 Maart 2012 - 08:46

    Ruud:

    Herinneringen voor je leven dus genieten en absorberen. Hier zal je nog vele jaren aan terug denken. Love You XXXX

  • 12 Maart 2012 - 09:15

    Marian Vd Heide:

    Wat ben ik jaloers op je zeg geniet er maar lekker van je bent zo weer in Nederland.

    Gr. Collega van je vader

  • 14 Maart 2012 - 14:39

    Rianne De Heer:

    Ha Kyle,

    Ik kreeg de link doorgestuurd van je vader. We hebben elkaar op 10 november 2011 leren kennen, toen je vader "handhaver van het jaar"werd :-) Wat supergaaf dat je dit allemaal met eigen ogen mag aanschouwen en beleven. Geniet ervan en neem de positieve ervaringen mee. Voor je het weet ben je weer terug in dit knusse kleine landje ( als het maar niet te klein voor je is geworden, haha)

    Goede thuisreis van Rianne

  • 14 Maart 2012 - 19:53

    Henk De Valk:

    Schitterend weer om te lezen al die avonturen. Ben je trouwens nog Desperate Housewives tegen gekomen tijdens je verblijf?? Lijkt me erg indrukwekkend om op een set te staan in de Universal studios . Hé Kyle het gaat je goed jongen en leuk om weer eens wat van je gehoord te hebben via je log. En om mee te gaan in je vaders gedachte een spreuk van Confucius een denker en sociaal filosoof uit het ""oude "" China;""geniet van elke moment, want elk moment is een nieuw ogenblik""
    Geniet nog met volle teugen en misschien spreken we elkaar weer eens als ik weer een palmpje kom drinken bij je vader.

    Grtz Henk

  • 15 Maart 2012 - 19:29

    Anja Bastiaansen:

    hoi Kyle, eerst wil ik je laten weten dat ik meeleef met het verlies van Wisky,zo een mooie,lieve en trouwe hond.
    tof dat je de reisverslagen maakt,leuk om te lezen,Sam zou er iets van kunnen leren.wij gaan over dik 2weken naar Sam in Kapstad,samen zijn verjaardag vieren.We hebben er zin in ,dan is het 7 maanden geleden dat we hem hebben gezien.
    fijn dat jij een goede tijd hebt,hou je goed en vele groeten,Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Kyle

3 maanden vrijwilligerswerk en 1 maand backpakken in Californië/Nevada(VS)

Actief sinds 21 Dec. 2011
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 14809

Voorgaande reizen:

13 Januari 2012 - 18 Mei 2012

Vrijwilligerswerk in de USA

Landen bezocht: